Veel gestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Om onze prijzen voor u zo laag mogelijk te houden, zorgt Windmill ervoor dat de producten direct van de fabrikant of leverancier bij u worden afgeleverd. Hierdoor kan de bezorging iets langer duren dan u gewend bent. Het duurt ongeveer 1-3 werkdagen om uw bestelling succesvol te verwerken. De gemiddelde levertijd bedraagt ongeveer 6-9 werkdagen in Nederland en België.
De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?
In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de geschatte levertijd geleverd. Helaas kan een bestelling vertraging oplopen. Heeft u 3 dagen extra gewacht na de oorspronkelijke levertermijn en heeft u uw bestelling nog steeds niet ontvangen? Stuur een e-mail naar: info@windmill-wardrobe.nl.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wanneer u bij Haarlemo bestelt, profiteert u altijd van gratis verzending.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Leveal biedt altijd veilige betalingen. Wij gebruiken de meest voorkomende betalingsprovider in Nederland en België:
- Visa
- MasterCard
- American Express
- iDeal (Voor Nederlandse klanten)
- Bancontact (Voor Belgische klanten)
Sommige bestellingen worden vanwege gewichtsbeperkingen in afzonderlijke pakketten verzonden. Om de productkwaliteit te garanderen, kunnen de producten die u bestelt afkomstig zijn van verschillende leveranciers. Indien u meerdere producten tegelijk bij ons bestelt, kan het voorkomen dat de producten niet tegelijkertijd geleverd worden.
Maak je geen zorgen, je bestelling is onderweg. De rest van de bestelling wordt doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd.
Wat moet ik doen als ik een beschadigde zending ontvang?
Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling beschadigd raakt tijdens de bezorging. Als klant kun je er uiteraard niets aan doen. Neem in dit geval onmiddellijk contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@haarlemo-winkel.nl. Het is noodzakelijk om foto's van de klacht te maken en deze aan uw e-mail toe te voegen.
Stuur het artikel nog niet terug zonder de foto's met ons te delen. Helaas kunnen wij geen passende oplossing voor u vinden. Onze klantenservice zal uw bericht zo snel mogelijk in behandeling nemen en samen met u zoeken naar de beste oplossing.
Dit gebeurt als je het verkeerde product hebt gekocht, het niet past of je het artikel niet meer wilt:
Je neemt eerst contact op met onze klantenservice (info@windmill-wardrobe.nl). Wij bekijken wat voor u de beste uitweg is. Als het ons niet lukt, betaalt u alleen de verzendkosten om het product naar ons terug te sturen.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via de volgende mogelijkheden